مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:352022-01-01سياسي

بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» منتشر می شود


بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و رسانه ای منادیان منتشر می شود.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و رسانه ای منادیان منتشر می شود.

این بازی که ساخت آن بیش از 2 سال طول کشیده، روایتگر رشادت ها، ایثار و فداکاری رزمندگان مقاومت در شهر آمرلی به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی جعفری یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص (First Person Shooter) است که برای ساخت آن از موتور قدرتمند آنریل انجین استفاده شده که بسیاری از بازی های روز جهان به وسیله آن ساخته شده اند.

استفاده از این موتور گرافیکی به سازندگان اجازه داده تا اثری با کیفیت بالای گرافیکی بسازند و محیط های شهر آمرلی را به واقعی ترین شکل ممکن طراحی کنند.

این بازی که قرار است یازدهم دی ماه، همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی منتشر شود، بین 5 تا 6 ساعت گیم پلی دارد و سینماتیک های آن به 40 دقیقه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» منتشر می شود

بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» منتشر می شود